mongolråttor och moderssuggor.

My God.
Här sitter jag och skriver ett konstigt brev till svenska konsulatet. På uppdrag av Viking.
Strax efter fyra ringde han och undrade hur det gick... Då hade jag precis letat upp handlingar han skickat mig för ett halvår sedan och försökt fundera ut hur jag skulle ta mig ur situationen.
Jag försökte ställa några enkla frågor till Viking för att få en bättre helhet i saken, men på något konstigt sätt halkade hans svar in på imperialism, mongolråttor och att det alltid blir fyllesvin av moderssuggor.

Jag sliter mitt hår, det lilla som finns kvar. Klockan 18 noll noll kommer jag att ge upp. Det tråkiga i kråksången är att Viking verkar tro att min text ska göra underverk.
Jag har 46 min på mig att uträtta stordåd... My God.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits