TV-kväll

Talang 2007 för nästan hela slanten. Ikväll är det TV-kväll och eftersom jag endast har public service-utbudet finns det inte mycket att välja på. Typ Snabbgenomgång av kvalande bidrag till Eurovision Song Contest, (zappade förbi och såg en norsk Lena Ph) Rapport (redan sett dagens nyheter en gång idag + morgonnyheterna) och så då Talang 2007.
Någonstans gillar jag Bert, han är ärlig och rak och bangar sällan för nåt. Bruden i mitten däremot, hon är helt utan koll och löjligt politisk korrekt.

En sak till, jag har kanske hittat den roligaste medlemmen på länge på jobbet. Och det stör mig nåt enormt att hon inte har någon presentationsbild, jag vill verkligen veta hur hon ser ut av någon konstig anledning...
I alla fall, hon bloggade - som vanligt kul och träffande, även om ämnet var så pass seriöst som anorexi. Och hon avslutade med frasen: Hellre mätt än skelett!
Visst är det bra?

Och så sista grejen, D's "Handbok för tankspridda" sprider glädje. Bland annat berättas om kvinnan som tog bussen till bilbesiktningen...?

Kommentarer:
Postat av: Ullis

Hej hej,
Vad kul att du också bloggar :D ska kolla av den regelbundet, skitkul att se vad du pysslar med eftersom vi inte hörs via telefon. Grattis till uppskattningen på jobbet. Vad var det för blogg-adress till P19?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits