Allt möjligt och lite till

Förresten, vi kan köra gamla hederliga "Fråga Doktorn" igen. Kakan är nämligen tillbaka på jobbet efter fem veckors välbehövlig semester.
Hurra för det! Eller ja, det beror ju på hur man ser det?
(Jag började faktiskt skriva en välkommendikt till dig på jobbet, sen insåg jag att jag hade ett jobb att sköta och var tvungen att lägga ner... och börja jobba på riktigt!)
Frågan lyder...
Frågan lyder: Hur farligt är det med schampo i ögonen? Missbedömde avstånd i duschen och bokstavligen tryckte in blått lödder i högra ögat. Nu gör det lite ont. Vad göra?
Kakan: Fråga Doktorn...

PS1: Netto har blivit min senaste drog. Jag är där och handlar nästan varje dag - helt sjukt faktiskt. Idag köpte jag salt, tandkräm och blandfärs. Kan man tillverka något farligt av det? Kändes nästan som hemliga ingredienser från ett suspekt internet-recept?
PS2: Märker ni hur mycket tid jag har över nu när jag inte längre pendlar till Varberg.
Osunt mycket verkar det som?

Kommentarer:
Postat av: Kakan

Tror inte jag behöver konsultera doktorn. Helt ofarligt. Om det är ett stort problem får Du väl köpa en sådan där praktisk skärm som jag använde när Du var liten.Kommer Du ihåg den????

2007-08-22 @ 08:08:02
Postat av: åsa

Klart jag kommer ihåg "inget-schampo-i-ögonen-skärmen", en fantastisk uppfinning! Undrar om de fortfarande finns att köpa?

Postat av: Tigerspice

Hahaha, du verkar sjukt skön! :)

2007-08-23 @ 02:48:49
URL: http://tigerspice.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits