Corbijn i Kobra

Public Service är fantastiskt.
Tänk om jag haft massa konstiga reklamkanaler, då hade jag tittat på amerikanska serier och med stor säkerhet missat Kobra-intervjun med Corbijn. Ni vet hur det är (eller var i mitt fall): man flipprar förbi SVT nån dag, får en glimt av kommande program i veckan och tänker
"wow, det får jag inte missa..."
Sen, drygt tre veckor efteråt kommer man ihåg och förbannar sig själv till förbannelse.
Visst - SVT har ju en ganska fantastisk hemsida
här där det mesta finns - men det är inte grejen riktigt...?

I alla fall, rockfotografen som inte vill kalla sig rockfotograf lyckas till och med ta vackra bilder på Per Gessle. Bara det är värt cred. Jag minns hur jag som ganska liten men med stora ögon tittade på brors Depeche-skivor. Bilderna var liksom magiska.
Vi firar det med en Anton-video:
PS hade inte Dave varit så het hade jag nog varit kär i honom? 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits