Dogge - my hero

Helt fantastiskt. Jag läste nyss en chatt med Dogge på LunarStorm om mobbning. Oj så skoj.
Tyvärr vet jag inte hur jag får printscreen att funka på min dator så nöj er med detta:

Anonym F15: Tja Dogge. Är det okej att kalla någon för fitta? Asså, hon är dum i huvet.
Dogge: nej tyvärr, men säg att du tycker att hon e dum.

Anonym F14: hur märker man att en kille gillar en?
Dogge: Han ignorerar först för han blir rädd för sina känslor, men både du & han vet att ni vill kyssas.

XXX P22: Hey Dogge, jag undrar varför man ser dig i elgigantenreklamer?
Dogge: Snabba cash len...

XXX F16: du är skit fin :D
Dogge: Tack fin, vad har du för msn?

Mohaha. Jag skrattar fortfarande, kan ni höra det ända hem till er?

Kommentarer:
Postat av: Mary

I LOVE HIM!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits