...

Barndop avklarat. Mea var söt, massor av hår allra högst upp på huvudet. Mamman är D's kusin, hon är ett år yngre än oss och även om ingen sa något högt, kunde jag tyda tankar:
"Är det inte er tur snart?" 
"Ska inte ni också slå slag i saken"  
"Biologiska klockan tickar..."
Om mindre än två veckor fyller jag 28. Jag är fortfarande livrädd för barn och allt det innebär. Inter så rädd just för kidsen - de är ganska söta, men allt ansvar som följer med.
Så det får allt vänta lite till. Och klockan tickar sakta än så länge.

Var nyss en sväng på stadsbiblioteket. Det var stängt! Göteborg är ju ändå en hyfsat stor stad - borde inte de ha öppet även på söndagar. Eller är det konspiratoriska bibliotikarier som gått samman och låst portarna pga det fina vädret? För idag skiner solen i götet.
Och imorgon börjar jag jobba. Jag hann inte ens vara flitig och låna en passande bok att läsa (eller i alla fall ha och titta på här hemma). Jag har alltid varit lite misstänksam mot just bibliotikarier. Det döljer sig allt en skummis bakom varje cardigan.

Kommentarer:
Postat av: Meetmonako

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits