I lööv you baby

Åh D - du är den bästa!

Den enda gången jag ber till Gud är när jag ska parkera vår bil. På riktigt faktiskt. Vi har nämligen ingen privat parkeringsplats där vi bor utan slåss med alla andra snålisar på gatan. Igår kväll fanns inget ledigt och D var tvungen att parkera på den riskabla företagsparkeringen kvarteret nedanför. Jag lovade att jag skulle flytta bilen idag när jag kom hem efter jobbet. Det innebär ofta att snirkla sig in på en plats med cirkus fem millimeters marginal. Kort sagt - fickparkera är en av mina värsta mardrömmar (att fastna i en hiss är en annan) och därför ber jag till mannen i himlen var gång jag svänger in på vår gata.
 I alla fall, för en stund sen kom jag på vad jag lovat och masade mig ut. Tänkte gå en sväng först för att spana in schyssta luckor och där stod hon! Vår islandsgröna pärla från -90. Snyggt parkerad på bästa platsen!
Nu är ju D i Finland men hade han varit här hade han fått en puss - minst.
Det är vad jag kallar äkta kärlek!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits