Idag är jag het

Nyss var jag ute för att posta D's brev. Givetvis kom jag typ tre minuter försent till tömningen av närmaste låda. Men det är inte viktigt nu. Det konstiga var att på väg tillbaka stannar en vit volvo med en medelålders man i. Han säger:
"Hej, hur gammal är du?"
"Hurså?" svarar jag.
"Är du gift?" säger mannen med ölmage och keps.
"Nej, men jag har en sambo"
"Synd, du var fin"
"Eeh... okej. Tack då?" säger jag och går.
Han gör en burnout och gasar iväg. Klockan är strax efter fyra - undra om han redan var full? Det är inte bra att köra då ju. (Kanske att jag skulle tagit hans reg-nummer...)
Jag väntar lite här inne i lägenheten innan jag beger mig till nästa brevlåda tror jag.
Kanske är det min "dagmamma"-frisyr som gör't.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits