Konstiga tankar

Tänkte dela med mig av en tanke som plötsligt slog mig.
Idag är det 30 år sedan Elvis dog. Men det är också 28 år sedan jag föddes.
Kanske jag är en reinkarnerad Elvis? fast en svensk tondöv tjej-version?
Min storebror fyller år på julafton. Kanske han är Jesus...
Lillasyster då? Nä, googlade hennes födelsedag och ingen kul kändis varken avled eller uppkom på hennes dag, Men bror sa dock att hon var väldigt lik Cubasvensken Mehdi Gezali i somras. Med keps och svart hår. Men nä, det räcker inte...
Mina föräldrar är alltså inte övernaturliga och tur är väl det?

Scheisse, har jobbat på bra idag. Så bra att min hjärna övethettats?
Dags att gå hem - det verkar så.


Kommentarer:
Postat av: systeryster

Jag är inte alls lik honom! åhh vad trött jag blir på apan till bror vi har!

2007-08-22 @ 22:34:32
Postat av: systeryster

Okej jag har googlat lite och visst lite kanske, f*n med!

2007-08-22 @ 22:36:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits