Trist list

Grattis! jag ger mig själv en sån där tråkig lista att läsa men som är ganska kul att fylla i.
Ni kan alltså sluta läsa nu om ni vill...

Skriver du dagbok?
Inte nu längre, men har typ -94 till -01 hemma någonstans, bra läsning det!

Vad är viktigast för dig?
Att leva

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Njet

Har du färglinser?
Njet, bara vanliga...

Kan du gå ner i spagat:
Verkligen inte

Är du polare med grannarna?
Inte direkt

Gay?
Inte direkt

Har du varit kär i en kändis?
Ja, massor...

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Ibland

Är du höjdrädd?
Absolut

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Såklart

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja...

Har du fått någon komplimang idag?
Jepp: att jag var grym och det värmde...

Är du mörkrädd?
Ja, och extremt rädd för ljud i mörker också för den delen

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Jadå, har inte så komplicerade drömmar...

Har du haft vattkoppor?
Jepp + ett gipsat ben i samma veva, oj vad det kliade!

Har du någon gång testat karate?
Tja, kanske inte riktig karate dock?

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jag gillar många väldigt mycket nu - och för alltid

Äger du en iPod?
Njet, men kan tydligen lyssna via min mobil?

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Verkligen inte

Gillar du allsång på Skansen?
Nja, i brist på annat kanske

Kan du vissla?
Beror på vem man frågar... om mig: javisst!

Vilken radiokanal lyssnar du på?
P3 webbradio

Rakar du benen?
När det krävs...

Hur svarar du i telefonen?
Ja hej, det är Åsa?

Betalar du TV-licens?
Såklart!

Vad har du i fickorna just nu?
Ett gummiband och ett hårspänne

Vilken parfym använder du?
Något från en ljusgrön fin flaska

Kan du kasta macka?
Tja, tre ringar fixar jag nog?

När var du riktigt sjuk senast?
Beror på

Har du blivit opererad?
Jag har skrapat polyper men är fortfarande ganska nasal... räknas det?

Äger du en cykel?
Ja. Och en finfin cykelkorg

Vad har du alltid i handväskan?
Nycklar, telefon?

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Njet

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Fyra-fem

Läser du för skojs skull?
Mestadels

Äger du ett busskort?
Ibland, idag tjyvåkte jag dock på spårvagnen, det var spännande.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits