...

Jag hade många år ett superbra nyårslöfte. Ett som jag återanvände i oändlighet och dessutom skötte det ganska bra. Nu är det kanske en moralisk fråga om man faktiskt får ha samma löfte år efter år, tanken är väl att det ska utvecklas från löfte till vana, men hey - vem kommer någonsin så långt?
Hur som helst.
Mitt var att alltid - ALLTID lägga tillbaka lyssnade cd-skivor i sina hemmahörande fodral.
Men nu, nu när det aldrig lyssnas på skivor längre, när allt finns på dator och inga missförstånd i fodral kan uppstå, står jag utan löfte. Och ja, jag vet vad ni tänker på. Att det finns ett uppenbart och självklart löfte i mitt fall. Och ja, det kommer nog snart. Men tills dess behöver jag ett annat. Ett lagom lättsvårt som min svaga karaktär kan hålla. Förslag mottages dock icke. Jag måste hitta det själv, ville bara ventilera lite. Så kommentera inte!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits