Årets julkalender

Visst, den funkar men jag hade nog gjort den bättre själv...
En sak undrar jag dock, varför alla dessa bittra karaktärer? Jag får tydliga Björne/Karlsson på taket-vibbar av nissan Elfrid. De är alla missunnsamma, ljuger och ska alltid veta bäst.
Jag gillar inte dessa osympatiska och osäkra karaktärer. Och jag förstår heller inte det pedagogiska tänket för kidsen när man skapar dessa figurer. För de är ju aldrig särskilt roliga, mest bara irriterande... Eller är det jag som är gammal?

Kommentarer:
Postat av: johanna

hejsan. vill du också ha gratis biobiljetter och
present kort hos de bästa butikerna ?
klicka på länken nedan och bli medlem.
jag garanterar att detta inte kommer kosta
dig någonting. isåfall står jag för det :) kram.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits