Bebis via nätet

God morgon.
Idag ska det kikas på ännu ett ruckel. Detta objekt ligger utanför Landvetter, är ett gamalt torp från 1760 och jag har släppt alla förväntningar. Dels för att mäklarna är så bra på att ljuga och dels för att vi faktiskt inte ska köpa något ännu. Men man måste hålla ögonen öppna ändå.

Fick veta att ännu en vän fått barn. Konstigt men bra, hon kommer bli en supermamma. Det är extra konstigt när det är vänner man inte längre hör så ofta av, för då blir det ännu mer chockartat. Man missar liksom hela graviditeten och det känns mest som något de beställt via internet. Typ "Hey, vi fick bebis igår och allt går bra". 
Jag ska nog pressa henne på lite avskräckande förlossningshistorier.
Då kan jag vänta längre med gott samvete.

Kommentarer:
Postat av: Åsa

Ha ha ha - ja, om så vore fallet så skulle jag beställt en a s a p!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits