Check.

Effektiviteten själv skulle man kunna kalla mig idag. Jag svishar runt som det tasmanska monstret i den där bugs bunny-serien och uträttar saker.
Julkalenderkoll - check.
Träning - check.
Basta och sola - chech.
Storhandla - check.
Dammsuga - check.
Fika - snart...

Sen plockas det lite vuxenpoäng. Jag är bjuden som repsktive på D's företagsjulfest. Jag har inhandlat en fin röd klänning och satsar på att vara supersnygg ikväll, för att höja hans jobbstatus än mer.
Tänk er snacket:
"Jaja, D. Han den där superkonsulten som har värsta kollen, värsta intelligensen och sociala skillsen. Och såg ni hans tjej på julfesten. Snacka om att han har lyckats..."
Sen hör det ju också till historien att våra arbetsgivare är konkurrenter, så jag är lite rädd att bli yr av snapsen och avslöja företagshemligheter. Jag har också hotat D med att bli jättefull, berätta pinsamma historier om honom för hans chef och sedan kräkas i ris´a´la maltan. Det här kan gå hur som helst, spännande va?

Kommentarer:
Postat av: Fröken T

Du kommer att vara värsta puman och alla kommer att bli superavundsjuka på Daniel som har en sån fantastisk flickvän! Hoppas du får en jätterolig kväll. Själv ska jag sitta på jobbet och mögla bort.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits