Hej

Hallå helg. Nu är du ju inte riktigt här ännu, men du ska känna dig varmt välkommen när du väl kommer. Jag har nämligen saknat dig...

Jag har funderat på några saker under morgonen:
varför smakar chokladen i kalendern så illa?
(Är det för att man verkligen inte ska äta mer än en om dagen?)
varför kan man inte äta clementiner efter att man borstat tänderna?
var vädret annorlunda när man var liten, eller har jag bara inbillat mig?
vart kommer allt regn ifrån?
vad är egentligen grejen med idol?
vem vinner idol?

Kommentarer:
Postat av: Mary

varför smakar chokladen i kalendern så illa?
S: För att den gjordes för flera år sen och för att en är väldigt billig att framställa.

varför kan man inte äta clementiner efter att man borstat tänderna?
S: för syrlighet och menthol skär sig ihop!

var vädret annorlunda när man var liten, eller har jag bara inbillat mig?
S: naturkatastrofer.

vart kommer allt regn ifrån?
Sjöar och hav!

vad är egentligen grejen med idol?
Grejen? hmmmm. Mja, uforma!

vem vinner idol?
Marie


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits