I am the one and only

Hemma och middag avklarad. Det går snabbt när man är ensam. Tänker på tiden när jag gjorde sånt här var dag (typ istiden). Och när man vet att det inte blir så imorgon kan man nästan längta lite efter att äta macka med smält ost.
Idag har jag nog slagit rekord i meningslösa inägg.
Vad hände med: Har du inget att säga - håll käften?
Jag tror att det är någon annan i min hjärna. En apatisk och småtråkig människa som har antingen hålögon eller stora glansiga sådana. Kanske kommer den där vanligt tråkiga snart tillbaka, kanske är hon på en exotisk plats och hämtar styrka för att orka. Kanske kommer hon tillbaka samtidigt som papsen lämnar sjukhuset. Och det är ju snart = skönt *2.

Jag försöker peppa min inneboende med Chesney Hawkes och sjunger högt:
I am the one and only,
Nobody I'd rather be,
I am the one and only,
You can't take that away from me

Det funkar sådär så jag tar till trumfkortet och då blir hon lite gladare.
Tänker att det faktiskt är jul och ledigt snart...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits