Presenter och paketer

Amen. Jag är så sämst på att hålla saker hemligt. Och D är så bäst att se när jag har något på gång. Idag inhandlade jag födelsedagspresenter, och okej - jag var inte så diskret när jag släpade in ett silvrigt paket genom ytterdörren. Jag tryckte upp den framför D's ansikte och skrek: "Kolla vad jag har köpt!"
Lite senare insinuerade han att han skulle spela badminton imorgon och behövde ett par shorts eftersom han glömt alla sina i träningshallen. Jag försökte spela oberörd men gav sen upp. Dels för att jag gillar ge presenter och dels för att jag inte vill att han ska sabba mitt givande genom att gå och köpa grejerna själv.
Så jag smög fram hans nyinköpta shorts, inslagna direkt i påsen och oj, vad överraskad han blev...

Fast jag har mer grejer. De får han inte förräns på onsdag. Eller i alla fall tidigast imorgon midnatt.

PS: kattproblemet är inte längre löst.
Någon som är sugen på att spendera julhelgen med ett russin och en flis?

Kommentarer:
Postat av: I-M o pappa

Vi tar gärna hand om era "kisar"

2007-12-17 @ 23:48:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits