Pussgalen svarar...

Mari är så klok. Hon hade svaren på alla mina frågor. Men hon postade dem i en kommentar och där är det ju ingen som läser. Så de kommer här igen och nu kan jag alltså sova gott i helgen. Tack vännen...

varför smakar chokladen i kalendern så illa?
S: För att den gjordes för flera år sen och för att en är väldigt billig att framställa.
varför kan man inte äta clementiner efter att man borstat tänderna?
S: för syrlighet och menthol skär sig ihop!
var vädret annorlunda när man var liten, eller har jag bara inbillat mig?
S: naturkatastrofer.
vart kommer allt regn ifrån?
Sjöar och hav!
vad är egentligen grejen med idol?
Grejen? hmmmm. Mja, uforma!
(Du menar ufo:na va... =)
vem vinner idol?
Marie


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits