Underhållning på hög nivå

Igår stod jag för underhållningen i backen. Jag startade med att kasta mig ut i värsta branta och insåg snart mitt misstag. Panik bröt ut och jag ålade av mig skidorna för att åka på rumpan ner, vi snackar 300 meter. Inte så kul för mig men desto roligare för dem i liften som kunde beskåda min resa. En tysk ropade och skrattade åt mig, jag blängde tillbaka och for vidare. Väl nere släpade jag mig till närmaste uteservering och beställde en öl. Samlade krafter och snart var jag på benen igen. Jag samlade också lite mer blåmärken på min högra höft. Nu börjar det skifta snyggt i gult.

Kommentarer:
Postat av: Fröken T

Hmm, nu har du inte skrivit något på flera dagar. Nu börjar jag bli orolig att du faktiskt har brytit ett ben eller något.
Hoppas inte.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits