Bilder från Brorsmåla

Verkligen ingen bild på håret... Magnus: du får se det i stan - om du känner igen mig vill säga!
Pappa var förresten vänlig nog att tänka högt och säga att det nästan såg ut som en peruk, men bara nästan?

Men bilder från Brorsmåla kan jag bjussa på. Idag sken lite sol, men jag fotade mest motljus.
 
  


Det som är lite jobbigt med att vara hemma är att man kan stöta på folk man inte gärna vill träffa. Människor man inte längre har något att säga. Idag gömde jag mig bakom mjölhyllan i affären för att slippa det där.
Patetiskt? Visst - men det tar jag.

Kommentarer:
Postat av: Henric

Men du... Jag har inte tid att prata med dig heller längre, jag har ju blivit pappa!!! =) Hoppas du kan ta dig i kragen och säga hej o fråga att folket mår bra i framtiden. jag hoppas du kommer fram om vi träffas i alla fall. Kristin o Meja har ju inte träffat dig eller din pojk ÄN!!! Många kramar / H

Postat av: Micke

Jag stalkar dig nu mer! Lägg märke till att jag länkar till din blogg ifrån min nu!

2007-07-27 @ 15:45:08
URL: http://sombio.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits