Dyrt men klart värt

Jag gjorde det. Efter att ha sovit till tolv tre dagar på raken, kunde jag såklart inte lägga mig tidigt igår kväll. Och då gjorde jag det - skrev det beryktade brevet till Viking.
Sista koppen kaffe dracks 22:14 fast det spelar ingen större roll då jag har en stålmage som i princip klarar vad som helst. Sedan författade jag en märklig text som stoppades i kuvert och förseglades framåt midnatt. Imorse fick det frimärke och ligger nu och väntar på centralstationens brevlåda. För att snart komma till Vikings postinkast och därmed lätta mitt samvete. Känns skönt.
Då var det bara billarmet kvar att fixa? Som bekant tvättade jag det för ett år sedan och förra månaden badade D med den. Nu pallar den inte mer vatten och behöver bytas, men det är ett stort projekt.
Och kan nog bli ganska dyrt. Men klart värt. En bil som man kan komma in i är ju ganska bra. Och att det inte ser ut som att vi gör inbrott var gång vi ska öppna den känns också fint.
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits