F15: Jag ser det som en erfarenhet

Sitter med en Mina hångel-bok i min hand. Och jag är lite tveksam, har nämligen studerat texterna lite mer ingående. Det finns blad i boken där våra medlemmar berättar om sitt första hångel. De flesta är söta som Flicka 15:
Min första kyss, hm... Jag satt på en gunga och hans tod framför han var några år äldre, han var helstirrig och pratde om allt mellan himmel & jord och helt plötsligt frågade han: "Kan du hångla?" Jag svarade "JA" och vi satte igång. Det var som han fördubbla sin salivproduktion och han körde elvispen. Jag ser det som en erfarenhet.

Men när jag kommer historien från Pojke 26 är det inte lika kul längre. Tur att han skrivit så långt och dessutom apdåligt, så att ingen pallar läsa den. Här är dock valda delar:
Jag tog min bergsprängare på ryggen och började gå. /.../
-JAAA, min första puss, nu blir det snart sex... tänkte jag...

Det blev det inte, kan jag avslöja. För det är tydligen en annan historia.
En annan historia vi varken vill höra eller läsa.


Sista omgången på bokhyllorna idag då. Stryk ska de ha!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits