Gå på magen...

Jag är inte särskilt sportintresserad (fast ganska grym på TP-idrottsfrågor trots allt, sotomayor och sånt). 
I alla fall, när jag läste Ullis blogg om Hans Backe ringde en klocka. Jag tränade faktiskt fotboll en säsong i min ungdom. Sen bröt en lagkamrat benet i en match och jag slutade. 
Och så var/är jag oerhört bollrädd, så det var liksom misslyckat från början.
Tillbaka till Backe, han var sommaren -88 någon slags gäst på vår fotbollsskola. Jag tror till och med det finns bildbevis. Jag dribblar lite runt en kon och Hans sa: Det ser bra ut.

Nu ska han visst behjälpa Svennis med träning av ett superlag, kanske skulle jag lyssnat på honom. Tagit mitt dribblande på allvar. Satsat på en fotbollskarriär?
Nej, då hade jag ju inte haft tid att författa viktiga bloggar likt denna.
Man ska lita på sin magkänsla, fotboll var inget för mig...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits