Hejja

Tydligen går det inte att köra GoCart när det regnar. Jag har ingen aning eftersom jag aldrig testat. Därmed är jag också lite besviken, hade varit kul och jag föreställer mig att jag skulle blåst förbi hela Studio. Dominerat, ägt och utklassat.
Kanske lika bra att det inte blev av...
Istället ska vi spela sällskapsspel på ett ställe som tydligen heter Herberts Glass, eller något. Det låter också lite spännande. Blir det TP och den utgåvan jag har hemma i bokhyllan kommer jag att vinna. Jag kan många frågor utantill. Därmed har jag fyllt min hjärna med mycket onödig information, men vid sådana här tillfällen kan den vara guld värt - bokstavligt talat. Hejja hejja! 

Kommentarer:
Postat av: Mary

Hoppas du är full nu. Det är du värd :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits