Home sweet home

Det var över tio år sedan som jag bodde i Brorsmåla, men såklart är det ändå hemma. Tryggt och säkert men samtidigt inskränkt och långt iväg. Långt iväg på många sätt.
I alla fall, igår kom jag hit och igårkväll var vi en sväng i Karlshamn på Östersjöfestival. När jag var sexton var det årets höjdpunkt. Hångel och huller om buller. Men det var då, igår var det sådär spännande. Jag hade dock inte väntat mig något annat heller.
Men veckan här i småland har jag höga förväntningar på. De kommer inte bli så svåra att uppfylla eftersom de innehåller mycket vila, läsa bok och hasa omkring.

Ja, jag rökte tre bloss igår. Men jag skäms inte för det?


Kommentarer:
Postat av: Magnus

Har du rökt! Jag är besviken... btw, var är mp3 spelarna?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits