Många cyklar blir det

Har precis betalat räkningar, inte så tungt denna månad. och det bästa av allt - jag slipper punga ut för pendlarkortet. Det hade jag helt hlömt bort och kan numera köpa en cykel för den summan varje månad, ungefär...

Imorgon gäller det för husbilen, då ska den besiktigas och sedan ställas av för att säljas till våren. Vi tänkte köpa en båt för pengarna men under veckan i småland har jag flera gånger varit rädd i en liten plastbåt på lugn sjö. Kan ju bara tänka hur det är på havet - huva.

Förresten, lördagen var vild. Igår var jag bakis. Tycker inte att jag behöver berätta mer.


Kommentarer:
Postat av: Loverealme

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits