Måsar, katter och karuseller

Det går inte att lämna sopor numera. Där hänger ett minst sagt argt måspar och så fort man sticker huvudet på gården skriker och sedan jagar de en. På riktigt.
Så där kul när det är jag, men riktigt kul när det är mina grannar...

I helgen ha vi hand om J's katt, en vit jättefin kisse från Spanien faktiskt. Våra två odjur här hemma är sinnessjuka. De smyger runt, spejar och sladdar sedan runt henne. Russin är värst, hon får ibland känguru-attacker och nästan sitter på bakbenen och vevar med frambenen mot katten. Men J's katt är tuffare än tuffast. Hon morrar och fräser tillbaka - mycket.

Just det ja, igår var jag på Liseberg och åkte två (2) karuseller! Vilka tänker jag inte berätta med det var lite kul även om jag höll på att kissa ner mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits