Saker jag inte gillar

Igår länkade jag visst hit från min lunarblogg. I kanske 10 minuter - sen ångrade jag mig.
Men empedance är snabb... och nu fick jag genast lite press på mig. Jaja, jag har ju snokat på hans ett tag utan att ge mig tillkänna. Nu får jag absolut inte röka förräns tidigast fredag då jag gjort slut med LunarStorm och Micke inte längre kan håna mig & min svaga karaktär.

Fast det går faktiskt bra. Kanske för att jag fortfarande nästan hostar lungorna ur mig några gånger om dagen?
Jag lovar ju inga grejer här, men jag har hört talas om något som kallas friskvårdstillägg eller liknande. Kanske att nya jobbet också har sånt? Kanske att jag borde fundera på det där, för idag har jag en konstig träningsvärk i ett ben - utan att veta vart det kommer ifrån.
Sånt gillar jag inte. Det är ett tecken - ett dåligt sådant.

Kommentarer:
Postat av: Mikael

Så klart jag är snabb.. och jag ska hålla ett vakande öga på dig kompis!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits