Dolda talanger

Jag påmindes precis om saker som jag är grym på. Det har varit mycket CV-snack idag och kanske att de inte riktigt passar in där, men de höjer garanterat min livskavalité:

  • Jag är ap-bra på att fånga saker som plötsligt faller ur köksskåpet. Decilitermått, frukostskålar, ja till och med kaffefilter.
  • Jag är grym på att leta upp saker. D säger sig ha tappat sina nycklar - jag hittar dem på under två minuter!
  • Jag poppar kanske de bästa popcornen i världen?


  • Sen finns det såklart några saker jag är mindre bra på:
     

  • Jag är en dålig saftblandare. För starkt eller för svagt, något annat verkar inte finnas i min saftvärld.
  • Plåstra om. Lyckas ofta kleta ihop plåstret innan det fastnat på plats.
  • Sätta mig på "rätt" plats på tåg, jag prickar ofta bokade stolar och får därmed flytta runt...

  • Vi säger så.


    Kommentarer:

    Ny kommentar:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    hits