Om en kvart...

är det dags för dödsdomen på riktigt.
Tandläkaren gick över förväntat. Förutom att jag vaknade 10 minuter innan jag skulle vara där och fick skämmas dubbelt så mycket. Jag fick i alla fall komma in för undersökning och Parisa var snäll. Hon hade till och med arbetat i Småland (värnamo) så hon tolkade allt rätt, även det jag väste fram med slangar i munnen.
Inga hål då. Men fick såklart lite äckligt bananlack på något ställe (shit, jag trodde att det hade hänt saker i tandläkarvärlden på fem år, men det där äckliga lacket envisas de visst med att ha kvar...)
Klockan fjorton-noll-noll ska jag till tandhygienisten och slipa tandsten. Sen får vi se vilken kategori jag hamnar i för den dära försäkringen. Hör ni inget mer om ämnet lär det ha blivit dyrt...

Bäst att komma tid denna gång.
Förresten, imorgon åker jag till Hultsfred.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits