Sommartider (hej hej)

Det tar på krafterna. Ett tag trodde jag att jag nästans smittats av ungdomarna på Hultsfred och klarat mig från den där matta känslan. Nej, den kom  idag, ungefär klockan 06:32 när jag insåg att spårvagnarna passat på att byta till sommartid medan jag var borta och nu fanns det ingen vagn till mig och mitt tåg från centralen. Jag fick gå tillbaka hem, stirra tomt på fyrans ekonominyheter samt väder och sedan traska tillbaka till hållplatsen.  

Imorgon far jag till hufvudstaden. Sen är det full fart hela helgen.

Och så helgen som var då - Hultsfred. Mycket jobb, massa människor (särskilt i "vårt" hus), en del öl och bitvis riktigt roligt. Tack Mari!

Firar med Justice-videon som faktiskt svänger:

Kommentarer:
Postat av: Mary

Tur att du kommer i morrn. Saknar som tusan nämligen..
schooooo (eller hur man nu skriver ljudet!!)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits