Surt och sött

Igår gick jag visst i ide. Efter jobbet läste jag lite i sängen och somnade ganska snabbt. Masade mig upp vid tjogotvå-noll-noll för att borsta tänderna och kröp sedan tillbaka. Så idag är jag pigg, utvilad och effektiv. Än så länge i alla fall. Ringde en medlem i morse som blev attans glad, sånt är kul.

Annars,  tror det blir shopping i helgen. Insåg i yrvakenheten en morgon i veckan som gått att min garderob var allmänt trist och sunkig. Det blir till att "låna" från sparkontot eftersom Sif och Csn sugit upp mina sura slantar redan. De där förkortnings-"företagen" är sura?

Och så en sak till... LunarStorms musiksajt
www.rookie.nu är dö-tuff. 
Surfa dit och lyssna lite på kidsen, förvånansvärt hög kvalité tycker jag!
Och då har jag ändå ett jäkligt taskigt musiköra...




 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits