Tji fick jag

Jag har ju redan avslöjat att min morgonhumör är sådär. Kan även berätta att det som händer på morgonen går antingen på rutin eller ren tur. I morse lyckades jag få på mig svarta kläder, trots att det väntades bli runt 30 grader varmt idag. Och så det kanske mest spännande. När jag kom hem från jobbet och pustade ut på soffan, öppnar D kylen för att se vad den har att erbjuda. Och där inne, i kylen, står något som inte brukar finnas där.
Jag skyller direkt på D och skrattar lite rått åt hans förvirring. Han svarar:
"Jag har inte druckit kaffe idag. Det måste vara DU som ställt termosen i kylen..."

image23
Jaha, där ser man.

Men idag fick jag en fin present av en arbetskollega. Han har varit i Kina och där använder man sig tydligen inte av varningstexter på tobaken. Jag fick ett av hans helt ofarliga cigg-paket och rökte med nästan gott samvete... 

Utan att säga/lova för mycket kan jag berätta att mitt nya liv planeras att starta den 1 augusti. Mitt nya fina och ännu braigare liv.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits