Bröllop igår...

...bakis idag. Men det är väl så det ska vara?
Hur som helst, värsta bästa festen. Värsta fina brudparet också och jag tror på evig kärlek där. Grattis!

Jag har ärligt talat inte funderat så mycket på giftermål, äktenskap och ringutbyte. Själva grejen med make/maka har inte intresserat mig så mycket, men festen däremot - den tanken gillar jag.
Och igår blev den ännu mer påtaglig. Jag ska nog också knyta dessa band någongång, men som sagt, framförallt för att få vara snygg och ha ett schysst kalas för alla dem jag gillar.
Jag & D dansade massor, det var länge sen. Härligt att få titta djupt i ögonen, hångla och trampa den man gillar allra mest på tårna. 

Men någonstans bland allt bröllopsfluff blev det också ganska märkbart att gänget numera håller på att bli vuxna. Bästa beviset var inte de små yngel som vissa skapat, utan att vi tappra själar på efterfesten, mest satt trötta och tomma i en sunkig soffa nånstans i Halmstad. Inte ens ljummen cider och Jackson Five fick igång oss.
Efter en halvtimme gav de flesta av oss upp och traskade hemåt...
Illa, illa.




Kommentarer:
Postat av: Marschicago

Hello, This site is a brilliant idea!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits