Dagens bästa *2

Dagens bästa lajv:
Rammstein och Ted Gärdestad ÄGER!
Så skrev P20 runt middagstid och gjorde min dag. Härlig kombination helt enkelt.

Och så har äntligen schlagerexperten svarat på mina nyfikna frågor. Han ska fara till Helsinki och hejja. Bästa svaret gav han på frågan "Vad finns i din packning?"
- Massa kläder och sånt som man behöver. Jag har med mig boken "Döden är en schlager", den kan ju vara spännande att läsa på resan, en kriminalroman av Ann-Christine Bärnsten som sjöng "Ska vi plocka körsbär i min trädgård" i den svenska Melodifestivalen 1975.

Hoppas att medlemmarna är snälla mot honom på onsdag när nyheten publiceras...
 


Kommentarer:
Postat av: Tess

Hej du! Såg att du hade kommenterat i Ullis blog och tänkte: ÅSA! Oj, vad det var längesen!
Hur mås det? Hur går det med allt? När ska vi ses!
Frågorna är många.
Vi får höras. Kram!

2007-05-07 @ 19:03:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits