Hobby eller nåt?

Såja. Alldeles just för ett ögonblick sa jag upp mig. Via mejl, och kändes lite märkligt, men så var det sagt.
Konstigt men jag har dock nära två månader på mig att vänja mig. Innan jag loggar ut för gott och med stor säkerhet inte åker tåget till Varberg kl 07 nåt mer.
Sistnämnda känns bra, likaså högre lön och förhoppningsvis ett mer stimulerande arbete.
Jag har skrivit nytt kontrakt och denna gång var jag mer uppmärksam på ex. uppsägningstid...
Och så sög jag åt mig alla kommentarer om att jag fullkomligt sparkat ut mina medsökanden. Jag tror att det här kommer bli hur bra som helst.
 

D är och seglar ikväll. Också märkligt, nån random kille på skolan frågade om han gillade segling. D sa ja. Vill du hänga med ikväll. Ja sa D. Och förresten, det är en tävling... Ok, sa D.
Så nu hissar & halar han för fullt antar jag. Bra att han skaffat en "hobby".
Det ska jag också göra,  för från och med augusti sparar jag två timmars resväg till/från jobbet. Heeelt galet.
vad ska jag göra med all ledig tid?

Kommentarer:
Postat av: Kakan

Du kan ju ta upp Din gamla hobby strumpstickningen eller varför inte en kossa (kalv) till.

2007-05-23 @ 07:46:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits