Kvinnobesvär


Jag minns när min farmor berättade om sin första mens:
"Jag satt på höskullen och grät..."
Mina kvinnobesvär är inte så allvarliga vad jag har förstått. Givetvis tycker jag oerhört synd om mig själv och anser mig ha rätten att bitcha, mest för att jag har en godtagbar ursäkt.
Men när vänner sjukskriver sig, tar triangelmediciner och faktiskt mår riktigt dåligt på riktigt, inser jag att mina problem är ringa. Jag är visst en lyckans ost - i alla fall i de sammanhangen.

Förresten, är det sant att Vincent "blonda killen med pannband och Don't Hate on Me" är Roger Pontares son?
Intressant i sådana fall.

Nu vankas det kreativa och säljande texter för hela slanten.
Kommunikation är vår passion!

PS om PMS.
premenstruella spänningar... vad heter spänningarna man har under mensen då?
Kakan: Fråga doktorn igen...





Kommentarer:
Postat av: Kakan

Kakan kan faktiskt detta utan att fråga dr, även jag har läst latin. Det heter "dysmenorré" och betyder smärtsamma menstruationer. "Pre" är prefix och betyder före.

2007-05-10 @ 12:29:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits