Många steg blir det

Måndag då. Varmt och konstigt kvavt i Varbergsluften. Segt på jobbet och dessutom har min avdelning förärats med det hedersfulla uppdraget - Köksvecka. Jag har redan fixat diskmaskinen och tömt tomburkar idag och hoppas därmed ha gjort min del av arbetet?

Idag ska jag inhandla två styck stegräknare. Synd att vi hade dem igår, för jag & D tog en rejäl promenad runt stan. Syftet var från början att traska till Hagabion och se film, men vi missbedömde både avståndet och tiden och insåg att vi aldrig skulle hinna. Men många steg blev det... Och fler ska det alltså bli, i alla fall under kontrollerade former.

Nä, tillbaka till jobbet, att skriva ihop ett idéförslag utan konkret idé är inte så lätt.
Jag får nog ljuga lite?




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits