Mr. Dishwasher

Jag har en ny bästa vän. Nästan på gränsen till en ny kärlek.
Mr. Dishwasher - i love you.

När vi flyttade in i nya lägenheten för snart ett halvår sen, fick vi köpa honom billigt av förra hyresgästerna. Först tackade vi nej, och tänkte nej, vi behöver ingen diskmaskin. Men vi ångrade oss och kanske är det bästa beslutet på länge. Jag förstår inte hur jag kunnat leva utan honom förut. När jag kommer hem från jobbet är det oftast rent och fint i köket, Hello Mr Dishwasher. Efter maten, gapa Mr Dishwasher... Han gör ett bra jobb och det är fantastiskt. Därför hyllar jag honom i bloggen och uppmanar alla utan en vän av hans kaliber att genast skaffa en. Han kommer att göra DITT liv lite bättre, jag lovar.

(Shit. Kändes nästan lite maniskt/fanatiskt/Carola-aktigt där ett tag va? Men jag gillar verkligen vår diskmaskin...)


   

Kommentarer:
Postat av: Kakan

Även kakan håller med om att diskmaskin är nödvändig i hemmet. Särskilt när alla barnen har flyttat hemifrån, för då finns det ingen som måste diska för sin veckopeng eller hur???????

2007-05-30 @ 08:11:07
Postat av: Anonym

Kakan: Du är klok som alltid. Nu behöver jag alltså inte skaffa barn eftersom jag redan funnit min själsfrände?

2007-05-30 @ 15:23:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits