Nu då?

Shit. Jag tror att jag glömt bort mig själv lite. Tappat mig bakom en vagn och liksom låtit mig ligga kvar där ett bra tag. För det känns lite så, mitt gamla jag är bakom mig och där framme lunkar någon på. Någon jag inte känner så värst bra utan som bara går och går.
Vad gör man åt det då? Traskar tillbaka och skrapar upp, plåstrar ihop och sätter in igen.
Funkar det så?

Fredag idag. Jobb som var kul, lite tempo och action. Eller så är det mest för att Mari är tillbaka? Hon påstår att hennes två veckors semester bara flugit iväg. För mig har de gått i snigelsteg. Att jobba under samma tak vore lovely, hon är inspirerande och utvecklande på ett lite märkligt sätt. Ha, märklig, det är ju jag...

I alla fall, fick skriva ett knaggligt mejl på engelska till en amerikansk hemsida eftersom en medlem "snott" en bild från dessa som jag sedan utsett till vinnare i en tävling.
Och det går ju inte, copywrite you know...
Hur fasen ska jag kunna veta att det inte var hennes bild. Och hur orkar vissa människor med att gnälla på sådana saker? Jaja, mitt mejl gjorde susen och jag fick ok så tjejen kunde ha kvar bilden. Och jag slapp boka en utvecklare för att hårdkoda om högerboxar
(Yeah, jag vet faktiskt vad det betyder...)
Till slut - alla glada och nöjda.

Ikväll for D till Halmstad för svensexa. Jag skämtade lite om en strippa och att de skulle på spa som kanske egentligen var ett täcknamn för något helt annat. D stelnade till och lovade att inget sånt var planerat.
Kanske att han svarade lite väl snabbt på det?

Så, helgen ska ägnas åt att leta upp mig själv igen. Det blir bra.

image10
 

Kommentarer:
Postat av: Elin

Så bra att man kan kolla upp dig lite emellanåt så att man vet att du mår fint sötisen...
Hörde föresten av benny att han träffat dig i gbg han var lika paff som dig...världen är att bra liten. hoppas allt är bra med dig saknar dig lite nu! kom hem snart

2007-05-23 @ 21:05:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits