I will survive

Jepp. Jag gjorde det.
Hemma i småland lurade Flin på mig en hårtoning. Eller rättare sagt, jag sa:
"Ska du färga håret, då ska jag också!"
Det var nog fem år sedan jag slutade färga mitt hår och då på grund av att jag var fattig student, vaknade upp en dag och märkte att jag inte haft råd med sådana lyxprodukter och såg min normala bruna färg. Och så fick det vara så, tills fram för en halvtimme sen.
Nu skiner hjälmen av mahogny (alltid dessa flashiga namn!) och det ser ganska okej ut. Men jag är lite besviken, för förr då det begav sig fick man en liten fin balsamflaska med i förpackningen. Nu verkar denna vara bortrationaliserad och det känns lite svintovarning på håret? I will survive. Det växer ut. Det går över tills jag gifter mig, allt det där...

Imorgon ska jag på releaseparty. Jessica föreslog tidigare att jag skulle ta ledigt från jobbet på onsdag, men en semesterdag för att vara bakis? Njet.
Det är väl ännu mer hårdrock att komma sliten dagen efter?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits