Jag har...

Ibland har man faktiskt inget vettigt att skriva. Och jag är av den uppfattningen att det då är bättre att knipa. Samtidigt så får jag en krypande känsla i kroppen, särskilt när det gäller bloggen. Att jag borde skriva hej och säga att allt är bra? Så att folk inte tror att jag ligger under täcket och hulkar av någon anledning.

Jag har haft en toppenhelg:
Jag skrivit manus til reklamfilm och det var ju inte så svårt som jag inbillade mig.
Jag har sett skräckfilm på bio. 1408 passade bra på Allahelgon och den får två av fem.
Jag har promenerat hand i hand fast med vantar på. Sparkat i löv och andats.
Jag har spelat tevespel, blivit förbannad och sedan spelat lite till.
Jag har lyssnat på Nick Cave. Han var fortfarande fantastisk.
Jag har sovit länge, druckit lite vitt vin och ätit D's kladdkaka tills kräken var nära.
Jag har grattat bror som fick två stora bucklor i folkracetävlingen. En til pokalhyllan och en på bilen.
Jag har grattat pappsen som bärt hem en tjur.
Jag har grattat Flin till sina första högskolepoäng.
Jag har grattat D för nu är hans patent offentligt och snart världskänt.
Kakan - du gör världens bästa äppelkaka, det  vet du och grattis till det!

Nu ska jag jobba. Hej.

Kommentarer:
Postat av: Lastdayreaper

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits