jetebja!

Okej?
Jag visste inte ens att det fanns så många kreativa sätt att stava kommuicera på.
Här är mina favoriter: komunucera + kominusera
Och vad tycker ni om den här: sanorligt
I sammanhanget uttyder jag att det är "sannolikt" textförfattarna är ute efter.

Jag har nog aldrig sett så många röda markeringar i ett worddokument och programmet verkar själv ha svårt att hitta och föreslå de rätta orden. Tur att jag finns då! Jag som är bästis med synonymordboken och stavningarnas mästare (självutnämnd dock). Jag har så svårt att sätta mig in i dyslektikers huvud, Jag har ingen som helst förståelse för felstavningar eller konstiga sammansättningar. "Men SER du inte att det är fel!" kan jag ropa till D som ibland har problem med o och å. "Det SER ju skitkonstigt ut!"
Nej, jag har inte språköra, jag har bokstavsöga.


Kommentarer:
Postat av: Anna, i sängen i BM... (lovely med trådlöst! hihi)

"kommuicera" är helt klart min favorit! ;)

2007-12-01 @ 00:28:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits