Komplicerat med kläder

Okej? trodde att jag skulle klara lite mer. Lyssnar på Hives "nya" och efter en låt är jag trött och stressad på samma gång. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen och det känns som om Pelle står och howlar bak axeln mest hela tiden.
Nä, det funkar inte som filmtrailer-spelsinspiration. Det blir pause på den.
 
PS1. Jag har köpt en ny kofta. (PS1.1 Ord/uttryck jag hatar del 3 - cardigan).
Den är grå och lite luddig. Och jag kan inte riktigt bestämma mig om det är en kulturkofta på riktigt. Jag känner mig lite så med rödfärgat hår. Som att jag borde ägna mer tid och tanke åt textilutställningar. Men, det kan också vara en förskolekofta, en som tjatar om varma mössor och urinvägsinfektion. Verkar jag ha komplicerade förhållanden till mina kläder?
Då ska du se när jag köper skor...  

PS2. Jag ser snö som yr i Brunnsparken. Det är fint.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits