Snorken, det är jag

Okej? I brist på annat gör jag ett test om vem i Mumindalen jag är.
Eller egentligen: Hvem er du i Mummidalen? för testet är på norska och det gör det hela ännu roligare.
Ibland fattar jag allt, ibland fattar jag inget. Men kul i vilket fall som helst. image58
Bästa frågan: Plager du ofte andre?
Jag valde: Ja, men ikke med vilje

Och tada. Jag blev SNORKEN.
Med motiveringen: Du er Snorken! Du er glad i å eksperimentere
og oppfinne ting, selv om det betyr at du må jobbe alene hele vinteren
mens alle andre sover!

Okej? Då återstår ju bara frågan, vem faen är Snorken?
Och är DU en snork? Kolla
här.

Kommentarer:
Postat av: Jonna

haha, jag blev Sniff, han är ju bäst =) hmm, Snorken, finns det inte nån figur som heter Snorkan på svenska? eller Snusmumriken kanske ;)

Postat av: Tess

Av bilden att dömma skulle jag gissa på att Snorken är Mumintrollet. Eftersom hans tjej heter Snorkfröken.

2007-11-11 @ 20:03:43
URL: http://vikankalladetmittliv.webblogg.se
Postat av: Tess

Eller nej, tydligen inte. För Mumintrollet heter Mumitrollet. Det blev nämligen jag. Hmm, vem fan är Snorken... Det är kanske Snorkfröken ändå.

2007-11-11 @ 20:07:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits