Tack Tess!

Såja, då har jag fått en. En fin förkylning från Tess, som ett brev på lådan eller snarare en rad i kommentarsfältet. Det betyder att jag inte behöver gå och träna ikväll.
Du Tess, jag behåller den tills på söndag kväll, runt 18-snåret, då hade jag tänkt gå & träna igen. Du kan få låna en dålig karaktär så länge om du vill?
Jag lovar, den är urkass och väldigt bestämd, men i alla fall snäll när den sover.
Låter det intressant?

Jag tänker mig att förkylningen ser ut ungefär så här...
PS - borde inte Paint ligga under Underhållningsfliken i start-menyn?

image62


Kommentarer:
Postat av: Tess

Tack för erbjudandet men dålig karaktär har jag så det räcker och blir över.
Hoppas förkylningen var till belåtelse. Du kan få behålla den längre än till i kväll om du vill. Annars får du gärna slänga den på tippen, för hit vill jag inte ha den igen. Räcker med halsontet och hostan som kom när jag lånat ut förkylningen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits