2 för 1

Idag kommer Britneys nya album. Black out. Egentligen bryr jag mig inte ett jota.

Jag & D är numera så gamla/vuxna/mogna att vi prioriterar tid tillsammans. Vi har insett att jobb är jobb och att tiden går snabbt. Därför har vi instiftat onsdagar som kuldagar.
Då ska vi alltså göra nåt kul - ihop. Oftast betyder det att äta ute. Förra veckan skulle vi spela biljard med hittade inte lokalen. Ibland bio, ja ni fattar.
Men idag - då ska vi gå och klippa oss. Galet eller hur? Grejen är att jag verkligen behöver en frisör just nu. Och D, hans hår växer som gräs. Så vi bokade tid efter varandra.
Kanske vi får familjerabatt?
Kanske att vi måste klippa likadana frisyrer?
Kanske borde vi omvärdera våra åsikter kring kul?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits