...

Jag sitter här och tänker på folk som heter likadant.
Anledningen är att Kent spelades på radio. Det svänger lite och jag skänkte en tanke till en kille som heter just Kent. Han är dock så lite tidigare nämnda Kent som det går. Det är bra? För sådana finns det redan tillräckligt av?

Och så känner jag en kille som heter Göran Persson. Han är nog en 30 nu men det var särskilt kul för en sådär fem år sen när hans namne var statsminister. Då beställde min vän bord på restaurang i sitt namn och han hörde hur personalen blev småexalterad i andra ändan av luren. Och sen - när han och hans sällskap anländer blir de nästan sura när de ser att det inte är en blekfet medelålders man som ska käka, utan en hårdrockskille med skinnväst och hästsvans. Han fick till och med visa sitt körkort, eftersom servitörerna trodde att han hade drivit gäck med dem. Så kan det gå?
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits