clementin/satsumas/whatever

jag skiter i vad de heter, jag äter dem allihop ändå.
Idag har jag redan fått i mig tre stycken. Och jag stoppar där för att inte verka girig och stjäla allt gult guld i företagets fruktkorg. Jag har faktiskt provanställning i två dagar till...
Och så har jag ett välfyllt  lager hemma också. Det är bara att bita ihop och stå ut tills klockan är fem.

För det är väl inte farligt att äta för många?
Kakan, fråga doktorn vad rekommenderat dagligt intag för clementiner är?
image52


Kommentarer:
Postat av: Kakan

Har inte konsulterar doktorn (har höstlov och är i Tyskland) men jag har aldrig att någon fått några biverkningar av att äta dessa omnämda frukter (tydligen svårt att bestämma vad de heter).
Men är mer orolig ang det andra problem som Du verkar lida av ibland nämligen "lyssna på Dina öron". Du får nog söka läkare för detta verkar vara ett kronsikt besvär.

2007-10-31 @ 11:49:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits