Dagens fördom

Enbart på denna grund antar jag att killen som ledde gårdagens träning är gay:
* Alldeles för mycket jazzhänder i passet.

Att sedan alla medelålders kvinnor suckar högt och säger "han är för rar, den där Stefan" är också ett tecken.
Jag, som har kanske Sveriges sämsta kordination, tycker att hans pass är tråkiga, mest för att jag inte hänger med i alla moves. Men visst, han och jazzhänderna är rara...

Förresten, såg dagens roligaste slogan på en liten lastbil nyss. Det var Hisingen El som stod för den: Vi följer inte strömmen, vi leder den.
Vad är det med hantverkare och fyndiga slogans egentligen? Är det ett krav för att få registrera sin rörelse? Min favorit förut var Sanbergs Rör med: Rör det rör, rör det oss.
Nu kan de känna sig fetslagna av Hisingen El, Sorry!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits